L’Estiu 2007, refresca’t escoltant la COM

2007 Estiu

Primera programació d’estiu sota la direcció de Francesc Triola, amb Antoni Mascaró i Núria de José com a responsables dels Continguts.

Com a novetat més destacada la participació d’un gran número d’emissores municipals. Comença el despertador COM Llevar-se amb Ivan Llensa i David Gelonch que ja porta 3 temporades i 4 estius en antena. El magazín del migdia En un tres i no res, realitzat des de Ràdio Ciutat de Badalona. La música de l’atzar des de Ràdio Vilafranca. Really Hot Country des de Ràdio Premià de Mar. Reggae Sessions des de El Prat Ràdio. Chill Out Sessions des Ràdio Maricel. Finestra al mar des de Mataró Ràdio i Bon dia havanera des de Ràdio Molins de Rei.

El magazín matinal un estiu més es presentat per Ramon Company. La tarda es pels Subjectes Perduts amb Carme Parras i els caps de setmana al matí per Franc Lluís i Farem com si res.

Etiquetes: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Escriu una resposta