Cocodril Club amb Albert Malla, els estius de la COM de 2006 a 2009
Programa de música “revival”, a on es fa esment de la història del Rock and Roll, el que sonava abans d’aquest i com es va anar evolucionant, a nivell tècnic, estilísitc, el públic, etc.
Cocodril Club amb Albert Malla a vàries programacions d’estiu a COMRàdio.
Podcast: Download






Voldria saber si aquest bar VELVET BAR, del c. Balmes, és la mateixa sala de ball que havia a la Gran Via que es deia Cocodrilo Dance crec, amb música dels 60,70,80 i 90?, perquè hi havia molt bon ambient per nosaltres , els joves dels anuy 70 i 80, estava molt bé per ballar.
Gràcies, espero la seva resposta,
Paqui, una FAN
Que voldria saber si el VELVET BAR, és el que havia a la Gran Via, que es deia Cocodrilo Dance crec, amb música dels 60,70,80 i 90
El lloc al que et refereixes era la discoteca COCODRILO CLUB que es va inaugurar el novembre de 1997 a petició de molts oients del programa de ràdio, que ja existia des de 1993, i que durant 8 anys va estar present de manera regular a la nit de Barcelona en 4 locals diferents. Des de el gener de 2005 COCODRIL CLUB continua sent programa de ràdio i les sessions de ball amb la música del programa s’han fet durant 6 mesos a la discoteca Trauma, durant 2 anys a la sala Quartier-Pedralbes, a la sala Faktoria de Terrassa i en els últims mesos els divendres nit al Velvet de Balmes/Diagonal on precisament ara hem acabat la temporada per tal de poder fer els bolos d’estiu per tot Catalunya. Es possible que al setembre o octubre tornem a realitzar aquestes sessions al Velvet o a un altre local de Barcelona. Si vols estar infromada de les nostres activitats el millor es que t’agreguis al grup: “Amigos de Cocodrilo Club” al facebook. Gràcies per el teu interés.